استاندار کرمانشاه گفت:تامین زیرساخت های بازارچه ها و مرزهای رسمی به عنوان یک اولویت جدی دنبال می شود وحضور بخش خصوصی توانمند به بهبود وضعیت مرزهای مبادلاتی کمک می کند.
کد خبر: ۵۲۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 12 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ؛ مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات و مرز استان اظهار داشت:  وضعیت درآمدها و هزینه های بازارچه های مرزی در حوزه های عمرانی و خدماتی باید به شکل درستی در اختیار نمایندگان و مردم قرار گیرد تا مبنای قضاوت های کارشناسی صحیح قرار گیرد. برخی از اظهار نظرها و وعده هاي غیر عملی فعلی به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح از وضعیت موجود است. 

 وی نشان کرد:خاطرحجم پروژه های زیربنایی و عمرانی در بازارچه ها و مرزهای رسمی استان سنگین و گسترده است و نیازمند تامین اعتبار مناسب می باشد.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد:حوزه عمرانی استانداری یک برآورد دقیق از هزینه های زیرساخت های لازم برای هر کدام از بازارچه ها و مرزهای مبادلاتی استان را به تفکیک ارایه دهد تا در بودجه سال 97 لحاظ شود.

بازوند افزود: حضور شرکت های توانمند بخش خصوصی در بازارچه های مرزی استان در قالب یک فرایند قانونی می تواند به ساماندهی بهتر این مرزها کمک بسیاری کند و کیفیت خدمات ارايه شده را افزایش دهد. 

وی ابراز داشت:در این زمبنه لازم است کمیته ای برای تهیه شرح خدمات لازم در بازارچه ها و همچنین شناسایی و بررسی وضعیت این شرکت ها تشکیل شود،وواگذاری این خدمات به یک بخش خصوصی قوی و توانمند کمک بسیاری به بهبود وضعیت خدمات رسانی در بازارچه ها می کند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار