مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به غفلت از آشناسازی نسل جوان با اهداف انقلاب اسلامی گفت: نسل جوان از اهداف انقلاب خبر ندارند.
کد خبر: ۵۶۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 05 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام آیت الله عباسیان ، با تاکید برضرورت تشریح و تبیین اهداف انقلاب، اظهار کرد: نسل جوان از اهداف انقلاب خبر ندارند و درپی این بی خبری گاه مشکلات اقتصادی و گرانی را به انقلاب گره می‌زنند، در حالیکه اهداف انقلاب خیلی فراتر از چنین موضوعاتی بوده است.

وی اضافه کرد: برای روشنگری بین نسل جوان باید اهداف انقلاب بیان شود، هرچند گفتن به تنهایی دردی را دوا نمی‌کند و این گفتن باید همراه با عمل کردن باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه جامعه کنونی با جامعه آرمانی انقلاب فاصله دارد، گفت: اگر آرمان‌های انقلاب در جامعه پیاده شود گرفتاری‌ها کمتر خواهد شدو مردم شیرینی‌های انقلاب را درک خواهند کرد.

عباسیان سپس با بیان اینکه همه بقاع متبرکه استان کرمانشاه برای بزرگداشت دهه فجر برنامه دارند، افزود: ویژه برنامه‌های دهه فجر در ۱۲ بقعه استان به صورت ویژه برگزار خواهدشد.

برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی نشست‌های گفتمان انقلاب، امام و رهبری، آذین بندی بقاع متبرکه و... از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه استان کرمانشاه است که مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به آن‌ها اشاره کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار