کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از کشف بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد، تقلبی و غیرمجاز در کرمانشاه در نوروز امسالخبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 08 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهمن خدادادیان ، با اشاره به شروع طرح بسیج سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین امسالادامه داشت و پنج تیم کارشناسی در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به افزایش بازدید‌ها از اماکن تهیه و توزیع غذا و سایر اماکن عمومی در طول طرح، گفت: در مجموع در یک ماه اجرای طرح، شش هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا،۱۳۱ مورد بازدید از استخرها، ۲۸۰ نمونه برداری از مواد غذایی و ۲۳۴۱ مورد کلرسنجی و بازدید از منابع آب روستایی و شهری انجام شد.

خدادادیان با اشاره به استفاده از دستگاه‌های سیار برای سنجش آلودگی سطوح مراکز تهیه و توزیع غذا و سنجش جوش شیرین و کیفیت روغن، گفت: با استفاده از این دستگاه‌ها ۷۲۰مورد نمونه برداری و سنجش صورت گرفت که حدود ۹۰ مورد تخلف شناسایی و با متخلفان برخورد شد.

وی افزود: در مجموع بازدید‌ها بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تقلبی کشف و ضبط شد.

خدادادیان تصریح کرد: همچنین ۲۵ مکان تهیه و توزیع غذا و مکان عمومی متخلف طی این مدت پلمب شد که از این تعداد ۱۵ مکان رستوران بودند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه با اشاره به گزارش ۲۰۰ تخلف بهداشتی در سامانه ۱۹۰ گفت: خوشبختانه مردم ارتباط خوبی با این سامانه برقرار کرده و عمدهگزارشات دریافتی نیز صحت داشته و کارشناسان بهداشت محیط با جدیت برخورد کردند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار