دبیر برگزاری دوره معارف مهدویت موسسه مصاف گفت: این دوره با حضور اساتید برجسته کشوری در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ 02 March 2019

به گزارش  تابناک به نقل از مهر،، مهدی احمدی در حاشیه برگزاری این دوره اظهار داشت: این دوره در سطح کشور و در شهرستان‌های کرمانشاه، تهران، اردبیل، اصفهان، شهرکرد، قم، کرمان، شیراز، مشهد و اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره سراسری معارف مهدویت در استان از پنجم بهمن ماه هر جمعه برگزار شده است، افزود: این دوره تخصصی با حضور پرشور مردم به ویژه جوانان کرمانشاهی و با همکاری بنیاد ملی حضرت مهدی موعود برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری دوره معارف مهدویت موسسه مصاف گفت: روشنگری و پاسخگویی به شبهات موجود در حوزه مهدویت، پاسخ‌دهی به پرسش‌های جوانان در خصوص اهمیت و جایگاه مهدویت در جامعه از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی با حضور اساتید مجرب در استان تاثیر بسزایی در توسعه افکار مهدویت، جلوگیری از کج‌روی‌ها در این حوزه، افزایش آگاهی‌های عمومی مردم وکاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

احمدی عنوان کرد: در دوره معارف مهدویت و در سطح مقدماتی و تکمیلی از اساتید برجسته مهدویت حوزه علمیه قم و موسسه مصاف استفاده می‌شود و کتاب «نگین آفرینش» منبع مطالعه و آزمون دوره مقدماتی و تکمیلی معارف مهدویت است.

وی تاکید کرد: دوره معارف مهدویت شامل هشت جلسه است که در پایان مدرک رسمی نیز به کسانی که موفق به کسب امتیاز لازم شوند اعطا خواهد شد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار