وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات گفت: باوجود ناآرامی های خاورمیانه و وجود جنگ و کشتار و عملیات های تروریستی متعدد در کشورهای همسایه ،شاهد بهترین امنیت در کشور هستیم و هیچ کدام از این عوامل موجب نشده است تا کوچکترین ناامنی در جامعه ایجاد شود.
کد خبر: ۷۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 05 August 2015
به گزارش تابناک، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی شامگاه سه شنبه در جمع علمای اهل تشیع و تسنن استان کرمانشاه که در تالار برق کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: باوجود ناآرامی های خاورمیانه و وجود جنگ و کشتار و عملیات های تروریستی متعدد در کشورهای همسایه ،شاهد بهترین امنیت در کشور هستیم و هیچ کدام از این عوامل موجب نشده است تا کوچکترین ناامنی در جامعه ایجاد شود.

وی ایجاد امنیت پایدار در کشور به منظور حفظ آسایش و آرامش مردم را وظیفه سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: تلاش ما برای قدرت حکومت، قدرت و پر کردن جیبمان نیست بلکه اصلاح امت و جامعه اسلامی است و جمهوری اسلامی نیز در پاسخ به وحدت این ملت وطیفه خود می داند که امنیت آنان را تامین کند.

وزیر اطلاعات همچنین با بیان اینکه هدف دولت تدبیر و امید نیز جز خدمت به مردم نیست یادآور شد: اعضای هیات دولت همگی از معتمدین و باسابقه های نظام و انقلاب هستند که در عرصه های مختلف علاقه خود را به انقلاب و خدمت به مردم نشان داده اند.

حجت الاسلام علوی افزود: تمامی اعضای دولت به دنبال آن هستند تا در آرامش به حل مشکلات مردم بپردازند که نمونه بارز آن سرداران عرصه دیپلماسی و تیم مذاکره کننده هسته ای بود که حماسه آفریدند و با حمایت های رهبر معظم انقلاب و تدبیر رییس جمهوری توانستند موفقیت بزرگی برای کشورمان به ارمغان آورند.

وی گفت: روحانیت شیعه و سنی را مهمترین عوامل ایجاد وحدت و آرامش در جامعه هستند که با ایجاد آرامش در جامعه و افزایش آن بستر رشد و تقویت جامعه را فراهم و فرهنگ ایمانی را که در آرامش است تقویت می کنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: بنابرگزارشات رسیده ائمه جماعات اهل سنت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته را یک تکلیف شرعی اعلام کرده بودند و این اعلام آنان باعث پر رنگ تر شدن حضور اهل تسننی که همواره نیز در صحنه ها حاضر بودند شد.

وی با بیان اینکه در قرآن از وحدت و همدلی به عنوان نعمت یاد شده است گفت: با تقویت این اصل اساسی و ارزشمند است که می توان بر دشمنان فائق آمد و توطئه های آنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام علوی افزود: ایجاد تفرقه و نفاق کار افرادی جاهلی است که مشتی خرافات را برای خود پیدا کرده و بوسیله آن نه تنها شیعه را به جان سنی و سنی ها را به جان شیعه ها می اندازند بلکه پیروان این دو مذهب اسلامی را نیز علیه یکدیگر تهیج و زمینه نفاق و اختلاف را فراهم می کنند.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان اسلام به خوبی دریافته اند بهترین راه شکست مسلمانان ایجاد تفرقه و جدایی بین آن هاست به همین دلیل تمام تلاششان را به کار گرفته اند که مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد تفرقه میان آنان بتوانند به آنچه که مطلوب و مدنظرشان است دست یابند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ۱۴ و ۱۵ سال کشورهای اسلامی نتواستند به صورت اسرائیل سیلی بزنند گفت: اما جوانان حزب الله با ۳۳ روز مقاومت و پس از آن جوانان حماس با ۳۲ روز مقاومت توانستند سیلی ای را به صورت اسرائیل بزنند که حتی سران اسرائیل را به اعتراف و ترس از انحلال رژیم صهیونیستی وا داشت.

حجت الاسلام علوی افزود: اگر کسی از برنامه های سرویس های اطلاعاتی با خبر باشد مثل روز متوجه خواهد شد که همه گروهک های تروریستی  خصوصا داعش حاصل سرویس های اطلاعاتی است که هزینه های آنها را هم اسرائیل، انگلیس، ترکیه، عربستان و... تامین کرده اند.

وی تأکید کرد: تا زمانی که این همدلی و وحدت در کشور و بین مردم وجود دارد دشمنان هرگز نمی توانند کوچکترین ضربه ای به انقلاب وارد کنند و به همین دلیل علما و بزرگان کشور وظیفه دارند تا جایی که می توانند بر این همدلی و همراهی بیفزایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار