جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیون و ۵۶ هزار و ۳۶۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در مسیر‌های منتهی به شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 28 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در ماموریت نخست، پس از اطلاع پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه شخصی در کار قاچاق سیگار فعالیت می‌کند، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچی را از بیستون به کرمانشاه شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی و استقرار در محل، طی عملیاتی ضربتی خودروی حامل سیگار قاچاق را متوقف کردند.

مرزبانی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۹ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان به ماموریت دوم پلیس نیز اشاره کرد و گفت: در این عملیات نیز پس از شناسایی یکی دیگر از قاچاقچیان که قصد داشت تعداد زیادی سیگار قاچاق را به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهد، کاراگاهان پلیس آگاهی در محور قزانچی به کرمانشاه توانستند خودوری حامل محموله قاچاق را متوقف کنند.

وی تصریح کرد: در بازرسی ازخودرو پژو پارس ۲۸۶ هزار و ۳۶۰ نخ سیگار قاچاق که ارزش آن طبق نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودروی حامل سیگار قاچاق، از دستگیری ۳ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد .

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار