نایب رییس هیات کاراته استان کرمانشاه از درخشش دختران نونهال و نوجوان کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: در این مسابقات کاراته کاهای کرمانشاهی در دو بخش انفرادی و تیمی موفق به کسب سه مقام قهرمانی و یک مقام سومی شدند.
کد خبر: ۷۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 11 August 2015
پروین صفایی پور  اظهار داشت: مسابقات کاراته نونهالان و نوجوانان انتخابی تیم ملی بانوان کشور شامگاه دوشنبه با معرفی نفرات برتر در اراک پایان یافت.

وی یادآور شد: در رده سنی نونهالان(7 تا 9 سال) گلاره پادوسه از کرمانشاه توانست در دیدار فینال با شکست حریف مشهدی خود در جایگاه نخست قرار گیرد و کاراته کا البرزی نیز سوم شد.

صفایی پور ادامه داد: در رده سنی 12 تا 13 سال نیز پرنیا کریمی و صبا امیریان کاراته کاهای کرمانشاهی به ترتیب در جایگاه های اول و سوم قرار گرفتند، ضمن اینکه کاراته استان مرکزی نیز دوم شد.

نایب رییس هیات کاراته کرمانشاه افزود: در بخش تیمی و در رده سنی نوجوانان (12 تا 13 سال) تیم کرمانشاه متشکل ازصبا امیریان، سوگند غلامی و پرنیا کریمی توانست عنوان اول را کسب کند و تیم های فارس و تهران نیز دوم و سوم شدند.

وی یادآور شد: نفرات برتر این مسابقات برای حضور در مسابقات جهانی که آبان ماه امسال در اندونزی برگزار می شود به اردوی تیم ملی کاراته دعوت می شوند.

این مسابقات به مدت دو روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با حضور 202 نفر از دختران در سه رده سنی هفت تا 9 ، 10 تا 11 و 12 تا 13 سال در بخش کاتای انفرادی و 78 نفر از نونهالان و نوجوانان دختر کشور در بخش کاتای تیمی برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار