مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری کرمانشاه از راه‌اندازی دومین بازار خرید و فروش خودرو کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 18 August 2015
رضا قاسمی‌فر  اظهار کرد: دومین بازار خرید و فروش خودرو کرمانشاه در ابتدای شهرک آبادانی و مسکن کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این بازار با همکاری بخش خصوصی کار خود را آغاز کرده، عنوان کرد: اکنون کرمانشاه دو بازار خرید و فروش خودرو دارد که یکی در تقاطع ایثار برای جنوب شهر و دیگری در شهرک آبادانی و مسکن برای شمال شهر واقع است.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری کرمانشاه تصریح کرد: برنامه داریم بازارهای دیگری را نیز برای خرید و فروش خودرو در سطح شهر راه‌اندازی کنیم که فعلا در حال شناسایی مکان و جانمایی هستیم.

قاسمی‌فر در ادامه از ساماندهی و یکپارچه کردن بازارهای میوه سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: ساماندهی میوه‌فروشی‌های دور میدان مادر، شهرک تعاون و انتهای مسکن انجام شد که این کار در قالب رنگ‌آمیزی مغازه‌ها، یک رنگ کردن تابلوها و ... انجام شده‌است تا ظاهر مناسب‌تری برای شهر داشته باشد.

وی با اشاره به جانمایی ایجاد روز بازارهایی در نقاط مختلف سطح شهر، خاطرنشان کرد: در حال مکان‌یابی و تحویل کار به پیمانکاران هستیم.

به گفته این مسئول برای روزبازارها دیوارکشی و فضای مناسب ایجاد خواهد شد و همه فروشندگانی که در این بازارهای فعالیت دارند، شناسنامه‌دار می‌شوند.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری کرمانشاه افزود: این کار فعلا برای پنجشنبه‌بازار (مقابل باغ فردوس) در حال انجام است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار