جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابرشمردن برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی گفت : داشتن انقلابی همانند انقلاب اسلامی ایران آرزوی دیگر ملت‌های جهان است.
کد خبر: ۷۹۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 31 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سردار روح الله نوری جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : فرهنگ دینی و سیاسی و روحیه استکبارستیزی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که این انقلاب را با انقلاب‌های دنیا متمایز کرده است.

او به فرهنگ دینی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : این فرهنگ دینی دانشگاهی است که دانشجویان آن علما، شهدا و رزمندگان هستند.

 نوری، ویژگی‌های بارز فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی ایران را یادآوری کرد و افزود: برگزاری انتخابات آزاد و بامیل و اراده مردم از ویژگی‌های این فرهنگ سیاسی است که در جای خود بی نظیر است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف گفت: امروز باتلاش سپاه منطقه و حمایت‌های فراوان نیروی زمینی سپاه شرایط ما به ویژه از لحاظ زیرساخت‌ها متفاوت‌تر از گذشته است.

سردار محمدنظر عظیمی، به رشادت و فداکاری مردم منطقه اورامانات در دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: از زمانی که بنده با منطقه اورامانات آشنایی پیدا کردم شاهد حرکت همه جانبه مبتنی بر باور‌ها و اعتقادت دینی و تلاش مخلصانه و اخلاص و فداکاری این مردم در دفاع از اسلام و انقلاب هستم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار