دبیر هیئت کشتی شهرستان کرمانشاه گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور «جام سرداران شهید» با حضور ۳۴ تیم از سراسر کشور به میزبانی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 21 August 2015
نادر نجفی اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان کشور شهریور ماه امسال با شرکت ۳۴ تیم از سراسر کشور و با حضور مسئولان فدراسیون در سالن شهید شهبازی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت کشتی شهرستان کرمانشاه گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره سرداران شهید داریوش ریزه وندی و محمود شهبازی را از برنامه‌های مسابقات قهرمانی کشتی در اسلام آبادغرب دانست و گفت: این دو شهیدعملیات مسلم بن عقیل حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

نجفی در ادامه افزود: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی انتخابی تیم جوانان استان نیز با شرکت ۲۰۰ ورزشکار از روز پنجشنبه ۲۹ مرداد ماه امسال در خانه کشتی کرمانشاه برگزار و به مدت ۲ روز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه این مسابقات جهت معرفی برترین‌ها به پیکارهای کشوری انجام می‌شود، گفت: این مسابقات در ۸ وزن و با شرکت یک تیم از هر شهرستان انجام و کرمانشاه به واسطه داشتن امتیاز میزبانی با دو تیم حضور خواهد یافت.

نجفی با ابراز تاسف از عدم همراهی آزادکاران و فرنگی کاران کرمانشاهی در مسابقات برون مرزی گفت: متاسفانه فعلا در رده نوجوانان و جوانان نماینده‌ای نداریم اما در آینده این روند تغییر مثبت خواهد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار