مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه از برخورد با پزشکانی خبر داد که به صورت گروهی اقدام به ویزیت و پذیرش بیماران در مطب خود می کنند.
کد خبر: ۸۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 06 September 2015
امید قادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این زمینه تیم مشترکی با حضور بازرسان سازمان نظام پزشکی و سازمانهای بیمه گر از مطبهای پزشکان در کرمانشاه بازدیدهای سرزده داشتند.
وی یادآور شد: در این بازدیدهای سرزده که از مطبهای پزشکان به عمل آمد تعداد پزشکانی که اقدام به ویزیت گروهی بیماران می کردند اندک بودند.
قادری خاطرنشان کرد: پزشکان متخلف پس از اخطارهای اولیه در صورتی که به تذکرات توجه نکنند لغو قرارداد و حتی به دادسرای نظام پزشکی برای تعطیلی مطب معرفی می شوند.
مدیرکل بیمه سلامت در ادامه و در خصوص تعویض دفترچه های بیمه ایثارگران نیز گفت: این افراد تا آخر شهریور ماه جاری فرصت دارند که نسبت به تعویض دفترچه های بیمه خود اقدام کنند چرا که از اول مهر ماه امسال آن دسته از دفاتر بیمه شدگان بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل پذیرش خواهد بود که از طریق سامانه امید چاپ شده و تاریخ اعتبار مندرج در آن 31 اردیبهشت ماه 95 باشد.
وی افزود: روستاییان و عشایری هم که دفترچه های آنها فاقد اعتبار است باید تا پایان شهریور ماه جاری برای تعویض دفترچه های خود به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت در سطح استان مراجعه کنند.
قادری همچنین در پایان به بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی که تاریخ اعتبار دفترچه های آنها به اتمام رسیده است یادآوری کرد که برای تمدید اعتبار دفترچه های خود به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل در سطح استان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار