عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: مردم شهرستان همواره همراه با نظام و انقلاب بوده اند و انتخابات ١۴٠٠ فرصتی است تا بار دیگر ولایتمداری خود را نشان دهند.
کد خبر: ۹۶۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 27 May 2021

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بر اساس آخرین آمار تا روز گذشته حدود ۷۳۷۷ تست pcr در سطح شهرستان انجام و تعداد کل مبتلایان به کرونا ۲۵۹۰ نفر بود که متاسفانه از این تعداد ۱۲۵ نفر فوتی و تعداد بستری ها نیز تا روز گذشته ۸ نفر بوده است.

وی افزود: در چند روز اخیر شهرستان هرسین از نظر ابتلا و شیوع بیماری کرونا، شیب نزولی داشته و این امر با همکاری مردم تداوم خواهد داشت چرا که در بحث کرونا مهمترین موضوع همراهی مردم با پروتکل ها است و در صورت عدم رعایت پروتکل ها احتمال مواجه با پیک جدیدی از این بیماری وجود دارد.

کنجوریان تصریح کرد: در خصوص واکسیناسیون نیز رده های سنی مشخص شده توسط وزارت بهداشت در حال تزریق واکسن هستند و خوشبختانه شهرستان هرسین در این امر پیشتاز است. دو سالن در بخش مرکزی هرسین با عنوان سالن خیبر و سالن بعثت در نظر گرفته شدکه در سالن خیبر واکسیناسیون در حال انجام است.

فرماندار شهرستان هرسین ادامه داد: واکسیناسیون در مناطق شهری که برای ۷۰ سال به بالا تعریف شده، انجام و در مناطق روستایی نیز رده سنی ۶۵ سال به بالا مد نظر است و در واقع در بخش مرکزی شهرستان بر اساس گزارشی که از مرکز بهداشت شهرستان داشتیم، مراجعین کمتری دارد که این نشان می دهد کار اصلی انجام و در بخش بیستون هم یک سالن تقریبا تجهیز و قسمت سنقر آباد نیز سالن پوریای ولی . از نظر تزریق واکسن هم در دوز اول ۳۵۱۳ مورد و در دوز دوم ۳۰۴ دوز انجام شده است.

وی در خصوص اجرای فرآیند انتخابات در این شهرستان افزود: در شهر هرسین ۲۴ نفر تایید صلاحیت شدند که تمام مراحل قانونی را طی کرده و آماده هستند. از این ۲۴ نفر در شهر هرسین ۱۹ نفر آقا و ۵ نفر خانم و در شهر بیستون ۶ نفر آقا تایید صلاحیت شده اند. از نظر حوزه روستایی هم در بخش مرکزی ۳۶ روستا شرایط مورد نیاز را کسب کردند که ۱۷۷ نفر در بخش مرکزی آماده و در بخش بیستون ۴۴ روستا با ۲۳۱ نفر آماده هستند.

کنجوریان در خصوص مشارکت و حضور حداکثری مردم شهرستان در انتخابات، تاکید کرد: مردم انقلابی هرسین همواره با نظام و انقلاب همراه بوده اند و انتخابات ١۴٠٠ فرصتی است تا با حضور حداکثری بار دیگر ولایت مداری خود را نشان دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار