مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آزادی 38 زندانی بخش جرائم غیرعمد در شش ماه نخست سال جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 18 October 2015
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آزادی 38 زندانی بخش جرائم غیرعمد در شش ماه نخست سال جاری در استان خبر داد.

بابک ترابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آزادسازی این تعداد از زندانیان نزدیک به شش میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار از سوی ستاد دیه کشور و ستاد دیه استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: یک میلیارد ریال نقدینگی مددجو، سه میلیارد و 900 میلیون ریال عفو شاکی و یک میلیارد و 650 میلیون ریال از طریق صندوق تامین خسارت ها بوده است.

وی اظهار کرد: 50 میلیارد ریال اعتبار وام قرض الحسنه با اقساط طولانی مدت مصوب شد که باید از سوی چهار بانک عامل به نسبت مساوی پرداخت می شد که تاکنون ریالی از آن به ستاد دیه استان اختصاص نیافته و بانک ها در این زمینه پرداختی نداشته اند.

به گفته این مسئول، از 38 آزاد شده جرائم غیرعمد پنج زندانی در بخش دیه و 33 زندانی در بخش جرائم مالی غیرعمد جدا از کلاهبرداری بوده که آزاد شده اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه یادآور شد، پیش بینی می شود تا پایان سال حداقل 150 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شوند که اکنون پرونده 124 زندانی در دست اقدام است.

ترابی افزود: اکنون نرخ دیه فوت هر فرد 220 میلیون تومان است.

ستاد دیه استان کرمانشاه، از خیرین معتمد و کرمانشاهی تشکیل شده که همگی به صورت افتخاری فعالیت می کنند ولی علاقه مندان به این موضوع نیز می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب درج شده در سایت این مرکز برای کمک به آزادی زندانیان واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار