رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه گفت: نونهالان هندبالیست کرمانشاهی آذر ماه امسال برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور عازم شیراز می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 01 November 2015
رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه گفت: نونهالان هندبالیست کرمانشاهی آذر ماه امسال برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور عازم شیراز می‌شوند.

ناصر سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با همکاری فدراسیون دوره داوری پیشرفته برای بانوان و آقایان و با حضور نمایندگان استان‌های ایلام، کردستان، لرستان، همدان و کرمانشاه از امروز در سالن اختصاصی هندبال کرمانشاه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه می‌یابد.

رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه با اشاره به حضور ریاست کمیته مسابقات و نیز رئیس کمیته داوران فدراسیون در این دوره آموزشی گفت: این دوره‌ها به منظور ارتقای دانش و آگاهی متولیان امر و به‌روز کردن اطلاعات برگزار می‌شود.

سلیمی از اعزام هندبالیست‌های نونهال کرمانشاهی به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این رقابت‌ها با حضور برترین‌های منطقه‌ای از سوم تا هشتم آذر ماه به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود فضای تمرینی در سالن‌های هندبال شهرستان‌های استان کرمانشاه گفت: در مناطقی از جمله جوانرود، قصرشیرین و کنگاور به ویژه در بخش بانوان با مشکلاتی مواجه هستیم و تایم‌های در نظر گرفته شده برای تمرین کافی نیست.

سلیمی در ادامه افزود: در برخی شهرستان‌ها سالن‌های ورزشی را در اختیار بخش خصوصی قرار داده‌اند که این امر مشکلاتی برای ورزشکاران ایجاد کرده، از طرفی واگذاری سالن‌ها به بخش خصوصی در قانون بر اساس اولویت‌ها لحاظ شده و بر این اساس ملی پوشان و پیشکسوتان در اولویت قرار دارند.

رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه با اشاره به حضور ۳ نماینده استان در اردوی تیم ملی هندبال افزود: محمد امین فرهادی شجاع در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور دارد.

وی در پایان افزود: مجتبی کرمیان ملی پوش کرمانشاهی کشورمان هم اکنون در ترکیب تیم ملی بزرگسالان در تونس حضور دارد و برای مسابقات قهرمانی آسیا در قطر مشغول کسب آمادگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار