معاون هماهنگی عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: مدیران شهری باید در جهت خدمت بیشتر و همچنین حل مشکلات ترافیکی اهتمام داشته باشند زیرا نتایج این موضوع برای مردم ملموس خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 02 November 2015
معاون هماهنگی عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: مدیران شهری باید در جهت خدمت بیشتر و  همچنین حل مشکلات ترافیکی اهتمام داشته باشند زیرا نتایج این موضوع برای مردم ملموس خواهد بود.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس مجتبی نیک کردار در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان که با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد،  افزود: خدمت به مردم باید در عمل اتفاق بیافتد چون که حرمت مردم نگه داشتن از مهم ترین وظایف مدیران است و باید دراین راستا گام برداشت.

نیک کردار خاطر نشان کرد:مدیران شهری باید در جهت خدمت رسانی به مردم بیشتر تلاش کنند زیرا خدمت مدیران شهری برای مردم فوق العاده ملموس و مشخص است .

و در ادامه با اشاره به دستور کارهای جلسه افزود: ایجاد کریدورهای ارتباطی در راستای حل مشکل ترافیک از مهم ترین کار کردهای این شورا است که باید بصورت مستمر در دستور کار شورای ترافیک استان لحاظ و مورد پیگیری مسئولین ذیربط قرار گیرد.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری همچنین تصریح کرد:نصب دوربین های محسوس و نامحسوس در جادهای مواصلاتی استان اعم از بین شهری و داخل شهری باید مورد پیگیری ویژه پلیس راهور استان قرار گیرد.

همچنین در این نشست مصوباتی در خصوص رفع مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه مورد تصویب اعضای شورای هماهنگی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار