دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در استان کشف شده است.
کد خبر: ۱۴۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 16 December 2015
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در استان کشف شده است.

علی شمشیری روز چهارشنبه در حاشیه همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدارس غیردولتی کرمانشاه که در سرسرای شهید بهشتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: بیشتر این کشفیات را مواد مخدر تریاک به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه بخشی از شبکه ترانزیت مواد مخدر در مسیرهای کرمانشاه و ایلام انجام می شود، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره اطلاعات سرشاخه های این باندها را پیدا کرده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه پنج هزار معتاد ثبت شده در استان کرمانشاه وجود دارند، گفت: زمینه بروز اعتیاد در مناطق حاشیه ای بیشتر است.

شمشیری به معقوله اعتیاد در مدارس کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون موردی از کشف مواد مخدر در مدارس استان کرمانشاه به ثبت نرسیده است.

به عقیده وی زمینه بروز اعتیاد در بین دانش آموزان مناطق حاشیه ای بالا است و باید برای آنان چاره اندیشی کرد.

** شهر بدون کارتن خواب

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد که در فصل سرما هیچ کارتن خوابی در سطح شهر کرمانشاه وجود نخواهد داشت.

شمشیری افزود: تصمیم مدیریت استان این است که هیچ کارتن خوابی در سطح شهر کرمانشاه باقی نماند.

وی اعلام کرد: پس از ورود موج سرما به استان کرمانشاه تاکنون 200 کارتن خواب در سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار