مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه؛ عملکرد این کمیته را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۵۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 25 December 2015
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه؛ عملکرد این کمیته را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مجتبی کوهگرد عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع ویژه نامه شمیم وحی یکی از مهم ترین اقدامات کارگروه اطلاع رسانی این دوره از رقابت ها بوده است.

وی اعلام کرد: کارگروه اطلاع رسانی قبل از برگزاری مسابقات در قالب ویژه نامه به گرفتن مصاحبه با ائمه جماعت، فرمانداران، استاندار و مسئولان استانی اقدام کرد و به درج پیام ها پرداخت.

کوهگرد ادامه داد: با توجه به دستورالعمل سازمان اوقاف و امور خیریه، از دو ماه گذشته فعالیت های خود را در قالب دو کارگروه تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی آغاز کردیم.

وی اظهار کرد: در این مدت بیش از 20 جلسه کاری در قالب دو کارگروه برگزار شد که خوشبختانه مصوبات بسیار خوب و ارزشمندی به دنبال داشت.

کوهگرد تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده، هم افزایی خوب و ارزشمند کارگروه اداره کل اوقاف استان با شهرداری کرمانشاه بوده به گونه ای که تبلیغات محیطی بسیاری توسط معاونت فرهنگی شهرداری برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات انجام شد.

به گفته وی، کارگروه تبلیغات محیطی با همکاری شهرداری به نصب بنرها، بیلبوردهای شهری، نصب بنر مسابقات در میادین و مراکز شهر اقدام کرد.

کوهگرد از توزیع بیش از سه هزار پوستر مسابقات در اماکن عمومی خبر داد و افزود: در بحث اطلاع رسانی شاهد همکاری خوب مدیریت و پرسنل صدا و سیما بوده ایم.

وی از فضاسازی داخل فرودگاه، فضاسازی مجتمع انتظار، هتل آزادگان، مهمانسرا و فضاسازی محافل قرآنی به عنوان بخش دیگری از اقدامات انجام شده خبر داد.

وی یادآور شد، برگزاری نشست های خبری، راه اندازی ایستگاه اطلاع رسانی در هتل آزادگان، ارسال پیام های کوتاه قبل و بعد از مسابقات و پخش مسابقات توسط صدا و سیما از دیگر اقدامات برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات سراسری قرآن کریم بوده است.

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از روز شنبه هفته جاری آغاز شده تا پنجم دی ماه با حضور600 نخبه قرآنی در دو بخش برادران و خواهران به میزبانی کرمانشاه در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار و بعثت این شهر ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار