معاون انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور کارت هوشمند ملی برای 8.5 درصد جمعیت استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 28 December 2015
معاون انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور کارت هوشمند ملی برای 8.5 درصد جمعیت استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، فرهاد میرزایی در هجدهمین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان که امروز(7 دی) در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یک میلیون و 560 هزار فرد بالای 15 سال در استان داریم که برای این افراد باید کارت هوشمند ملی صادر شود.

وی به آغاز روند صدور کارت ملی هوشمند از سال 1391 اشاره کرد و اظهار کرد: از همان سال صدور آزمایشی کارت هوشمند ملی آغاز شد و تا به امروز که طرح به صورت جدی دنبال می شود 112هزار کارت هوشمند ملی در استان صادر شده است.

میرزایی تصریح کرد: از سال 1391 تاکنون 133 هزار درخواست صدور کارت داشته‌ایم که 112 هزار مورد آن صادر شده و 85 هزار آن تحویل شده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: عمده صدور کارت هوشمند ملی در سال جاری صورت گرفته و 88 هزار کارت از مجموع کارت‌های صادر شده در 9 ماهه امسال صادر شده است.

معاون انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس برنامه باید امسال برای 10 درصد جمعیت کشور کارت هوشند ملی صادر شود، گفت: در حال حاضر برای 8.5 درصد جمعیت استان کارت هوشمند ملی صادر شده و امیدواریم این میزان تا پایان سال جاری به 10 درصد برسد.

میرزایی اظهار کرد: در حال حاضر 16 ایستگاه در ادارات ثبت احوال استان، 12 ایستگاه در دفاتر پست و شش دفتر نیز در دفاتر پیشخوان دولت درخواست‌های صدور کارت هوشمند ملی را دریافت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار