سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه به سالروز نهم دی در مقابل فتنه 88 اشاره کرد و با تاکید بر اینکه بصیرت مردم ستودنی است گفت: نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و بلوغ فکری نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۱۵۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 29 December 2015
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه به سالروز نهم دی در مقابل فتنه 88 اشاره کرد و با تاکید بر اینکه بصیرت مردم ستودنی است گفت: نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و بلوغ فکری نظام اسلامی بود.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، سید احسان معراجی در جلسه ای که به منظور هماهنگی در انجام برنامه های مناسبت نهم دیماه در محل شهرداری برگزار شد با بیان این مطلب افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی در نهم دیماه عظمت و بزرگی خود و پایبندیشان را به آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری، به جهانیان نشان دادند و تمام دنیا دید که مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو ولایت یک حقیقت واحد و همیشه پویا است.

وی با بیان اینکه آنچه جریان را به نفع انقلاب اسلامی تمام کرد بصیرت مردم بود که جلوه آن در نهم دی ماه بروز کرد، افزود: حماسه تاریخ ساز نهم دیماه، نقطه عطفی در تاریخ زرین این مملکت و این نظام خواهد بود.

وی اظهارکرد: حماسه تاریخی 9 دی با آشکار ساختن ظرفیت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان، بستر رشد بیداری اسلامی در منطقه را هموار ساخت.

معراجی ادامه داد: حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی ماه 88 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می آيد.

وی با اشاره به پیام‌ اصلی مردم در 9 دی افزود: پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی به‌ویژه عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیام های اصلی 9 دی است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه تأکید کرد: در همین زمینه کلیه مناطق هشتگانه شهرداری و مدیران صفی و ستادی در شهرداری کرمانشاه در کنار مردم فهیم و شهیدپرور این شهراین روز را گرامی خواهند داشت و فضای شهر را با کمک خود مردم فضایی حماسی خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که تا پای جان برای دفاع از آرمانهای انقلاب ایستاده اند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار