نماینده ولی فقیه در استان کردستان از حماسه 9 دی به عنوان روز پیروزی بزرگ حق بر باطل، ناامیدی دشمنان انقلاب و روز لبیک دوباره ملت بصیرت مدار ایران با ولایت فقیه یاد کرد.
کد خبر: ۱۵۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 30 December 2015
نماینده ولی فقیه در استان کردستان از حماسه 9 دی به عنوان روز پیروزی بزرگ حق بر باطل، ناامیدی دشمنان انقلاب و روز لبیک دوباره ملت بصیرت مدار ایران با ولایت فقیه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد با گرامیداشت سالروز این حماسه بزرگ اظهار کرد: 9 دی روز حماسه، بصیرت و از ایام الهی بود که در تاریخ این سرزمین به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه قدرت خداوند متعال در 9 دی تجلی یافت و دشمنان اسلام از دست یابی به نقشه های خود در کشورمان ناامید شدند، افزود: این روز را می توان روزی ناامیدی دشمنان نامید که تمامی برنامه ها و اهداف خود را نقش برآب شده دیدند.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار کرد: حماسه 9 دی را می توان روز تجدید میاق دوباره ملت قهرمان ایران با ولایت فقیه و رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی دانست که در آن به تمام مخالفان نظام و دشمنان انقلاب ثابت شد که مردم ما همچنان با تمام وجود پشتیبان این اصل اساسی کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: 9 دی یادآور حماسه ای است که فتنه خطرناک دشمنان انقلاب را خاموش و کار را برای آینده آنان نیز بسیار سخت و دشوار کرد، فتنه ای که با همراهی دولت های غربی، سران استکبار و برخی دست نشانده های فریب خورده داخلی برای براندازی نظام ایجاد شد.

وی ادامه داد: ناامنی هایی که امروز در منطقه و بسیاری کشورهای اسلامی نظیر عراق، سوریه و ... وجود دارد در اثر فتنه هایی است که پیشتر از سوی استکبار در این کشورها ایجاد شده تا آرامش را از آن ها گرفته و مردم را در مقابل مردم قرار دهند.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: ایجاد گروه های تروریستی نظیر داعش، القاعده، النصره و ... همه برای بدنام کردن دین رحمانی اسلام و نشان دادن چهره ای خشن از آن است و این گروه ها تاکنون با اقدامات خود بدترین لطمه ها را به اسلام وارد کرده اند.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف استکبار در راه اندازی جنگ و درگیری در خاورمیانه ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است، چرا که آن ها وقتی دیدند سوریه به مرکز مقاومت علیه این رژیم صفاک تبدیل شده داعش را به این کشور و سپس عراق اعزام کردند تا آن ها مقاومت کمتری علیه این رژیم انجام دهند و فشار از روی آن ها برداشته شود.

وی گفت: آن ها در اقدامی دیگر دست به کاهش قیمت نفت زدند تا با ضرر حدود 500 میلیارد دلاری کشورهای اسلامی از این قضیه، سود آن به جیب اسرائیل غاصب برود و بتواند به حیات ننگینش ادامه دهد.

وی در پایان گفت: امروز سران استکبار سه هدف اساسی دنبال می کنند، یکی نابودی جمعیت مسلمانان، دوم ایجاد شکاف و تفرقه بین امت های اسلامی و در نهایت نیز جداکردن کشورهای اسلامی از یکدیگر که لازم است تا اقدامات لازم برای مقابله با حربه های دشمنان صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار