معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی فرصتی مغتنم برای برقراری تعاملات و تحکیم روابط دوستانه بین کشورها است.
کد خبر: ۱۷۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 27 January 2016
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی فرصتی مغتنم برای برقراری تعاملات و تحکیم روابط دوستانه بین کشورها است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شعبانی بهار در نخستین مجمع آسیایی کونگ‌فو «توآی» که عصر امروز چهارشنبه به میزبانی شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری نخستین مجمع آسیایی کونگ‌فو توآی با حضور صاحب نظران این عرصه در نقطه صفر مرزی ایران مایه مباهات و خوشحالی است و امیدواریم دستاوردهای این مجمع به نفع این استان باشد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام حمایت کمیته المپیک از ورزش کونگ‌فو افزود: حضور کشورهای صاحب نام کونگ‌فو در این مجمع و مسابقات به طور قطع توسعه و پیشرفت این ورزش را به دنبال دارد و باید از این فرصت استفاده شود.

شعبانی بهار میزبانی مسابقات آسیایی در قصرشیرین را امری بسیار مهم و فرصتی ارزشمند برای کشور دانست و اظهار کرد: ورزش یکی از ارکان روابط بین‌المللی است.

وی برگزاری مسابقات بین المللی را گامی مهم در راستای تحکیم روابط بین‌الملل دانست و گفت: دستاوردهای این مجمع در تحکیم روابط کشورهای حاضر بسیار مهم است و امیدواریم این روابط همچنان ادامه یابد.

شعبانی بهار اما برگزاری مسابقات ورزش بین المللی را فرصتی مغتنم برای برقراری ارتباطات سازنده و تعاملات مثمرثمر با کشورهای دیگر دانست و گفت: باید از این فرصت برای تعالی ورزش استفاده کرد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی آسیا از فردا کار خود را در شهرستان قصرشیرین  آغاز خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: این دوره از مسابقات به نحوی بسیار باشکوه و در خور شان جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار