نخستین جلسه شورای ائتلاف اصول‌گرایان استان با 6 نماینده اصول‌گرای منتخب استان کرمانشاه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 05 March 2016
نخستین جلسه شورای ائتلاف اصول‌گرایان استان با 6 نماینده اصول‌گرای منتخب استان کرمانشاه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از شورای ائتلاف اصول‌گرایان استان کرمانشاه، نخستین جلسه شورای ائتلاف اصول‌گرایان استان کرمانشاه با 6 نماینده اصولگرای منتخب استان کرمانشاه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که دبیران احزاب و تشکل‌های جریان اصولگرایی در کرمانشاه حضور داشتند، نمایندگان منتخب مردم در حوزه انتخابیه‌ای که در دور نخست انتخابات تعیین تکلیف شدند، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در راستای تشکیل یک مجلس پویا و در تراز انقلاب اسلامی پرداختند.

محور مشترک سخنان منتخبان مردم را تاکید بر صیانت از اصول نظام و انقلاب، تلاش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در همه حوزه‌ها از جمله اقتصاد و فرهنگ و همچنین حفظ وحدت و انسجام در مسیر پیشرفت تشکیل می‌داد.

نمایندگان منتخب مردم استان کرمانشاه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر توجه ویژه به رشد اقتصادی استان کرمانشاه با محوریت جریان یافتن پروژه‌های استراتریژیک ملی تاکید کردند تا در نتیجه آن رفع معضل بیکاری در کرمانشاه تسریع یابد.

مقرر شد دبیرخانه‌ای متشکل از نیروهای متخصص، متعهد و باتجربه جریان انقلاب در کرمانشاه در راستای کمک به منتخبان ملت، مشکلات و کاستی‌های استان در بخش‌های مختلف را شناسایی و برای پیگیری در اختیار نمایندگان استان قرار بدهند.

شورای ائتلاف اصول‌گرایان استان کرمانشاه نیز تاکید کرد که تمام ظرفیت‌های میدانی و رسانه‌ای خود را برای کمک به نمایندگان مردم در خانه ملت در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت صادقانه به مردم در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

گفتنی است، نشست‌های نمایندگان مردم استان کرمانشاه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شورای ائتلاف اصول‌گرایان استان کرمانشاه به‌صورت منظم و دوره‌ای برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار