مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه
کرمانشاه- مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه از آماده باش کلیه نیروهای ستادی و عملیاتی آتش نشانی کرمانشاه برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر،حجت الله جهانبخشی:در خصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی کرمانشاه برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: طی این دو روز تمامی نیروهای ستادی و عملیاتی ما در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: در طی دو روز مذکور علاوه بر نیروهای عملیاتی شیفت که حدود ۶۰ نفر هستند، ۸۰ نفر از دیگر نیروهای عملیاتی ما در کرمانشاه و هم چنین کلیه نیروهای ستادی در حالت آماده باش برای خدمات رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه از آماده باش ۱۵ دستگاه خودرو آتش نشانی نیز در ۹ ایستگاه آتش نشانی کرمانشاه برای این دو روز خبر داد و گفت: سامانه ۱۲۵ نیز آماده کسب اطلاعات و اخبار شهروندان برای یاری رسانی است که نیروها به موقع اعزام و در محل حاضر باشند.

وی اشاره ای نیز به تمهیدات آتش نشانی در طی دهه محرم داشت و گفت: علاوه بر دو روز تاسوعا و عاشورا که ماشین ها و نیروهای ما گشت زنی کرده و در محل های پر تجمع عزاداران استقرار دارند، در طی دهه محرم نیز این موارد در حال انجام است.

جهانبخشی، از استقرار نیروها طی روزهای تاسوعا و عاشورا  و دهه محرم در اطراف تکایا و محل اجتماع هیئات مذهبی خبر داد و گفت: نیروهای ما در دو روز نهم و دهم محرم به صورت ویژه مزار شهدا، مسجد جامع، چهار راه مدرس، میدان آزادی و شهرک آبادانی مسکن را پوشش می دهند. هم چنین هر ایستگاه آتش نشانی، حوزه استحفاظی خود را پوشش خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار