شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه همکاری با اصناف را موجب آبادانی شهر دانست و گفت: اصناف به عنوان بزرگ‌ترین تشکل که بار اقتصادی برای دولت ندارد، علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان نقش مؤثری در پیشرفت شرایط اقتصادی کشور برعهده دارند.
کد خبر: ۳۱۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، آرش رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتباط بیشتر شهرداری و اصناف در راستای رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های این قشر از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه توسعه و پیشرفت شهر بدون کمک بازاریان که به‌عنوان پیکره اصلی اتصال اقتصادی و اجتماعی جامعه امکان‌پذیر نیست.

وی همکاری و تعامل اصناف را موجب عملکرد بهتر شهرداری و آبادانی شهر دانست و گفت: ارتباط خوب صنوف با شهرداری موجب می‌شود تا شهری تمیز، زیبا و بسیاری از آشفتگی‌های بصری شهر برطرف شود.

شهردار کرمانشاه اصناف را بزرگ‌ترین تشکل اقتصادی معرفی و بیان کرد: این تشکل که بار اقتصادی برای دولت ندارد، علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان نقش مؤثری در پیشرفت و بهبود شرایط اقتصادی کشور بر عهده دارند و همواره همپای دولت و نظام فعالیت می‌کند.

این مسؤول نقش اصناف در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی را غیرقابل انکار توصیف کرد و افزود: بازاریان در ارتباط با مردم و حمایت از تولید داخلی نقش بسزایی دارند.

رضایی شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی و خدماتی تأمین‌کننده همه نیازهای روزمره شهروندان دانست و تصریح کرد: افزایش خدمت‌رسانی شهرداری به مردم باعث افزایش رضایت عمومی در جامعه می‌شود و این مهم آرامش و امنیت اجتماعی را در جامعه افزایش می‌دهد و به‌تبع توسعه شهر در گرو اعتماد و همراهی شهروندان است.

وی به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای توسعه اقتصادی شهر اشاره و بیان کرد: اتکای صرف به حمایت‌های دولتی مسیر توسعه شهرها را با مشکلات متعددی مواجه کرده است و در تلاش هستیم که از اصناف و بازاریان برای سرمایه‌گذاری و توسعه شهر استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار