مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اکنون در استان کرمانشاه ۹ هزار نفر از افرادی که معلولیت شدید دارند در نوبت دریافت مستمری هستند.
کد خبر: ۳۴۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 10 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از تسنیم از کرمانشاه، امید قادری صبح امروز در دیدار با سه نفر از معلولان استان اظهار داشت: کرمانشاه حدود 32 هزار معلول وجود دارد که بیشترین آنها معلولان جسمی حرکتی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: اکنون 9 هزار نفر از افرادی که معلولیت شدید دارند در نوبت دریافت مستمری هستند که برای رسیدگی به وضعیت آنها با مجمع نمایندگان استان نیز مکاتبه انجام شده است.

قادری گفت: با توجه به اینکه تمام افراد از فرصت‌های برابری در جامعه برخوردار هستند باید با برطرف کردن مشکلات مددجویان این فرصت را به آنها نیز داد.

وی با اشاره به اینکه نگهداری از معلولان اقدام با ارزش و مشکلی است افزود: لازم است که برنامه‌های متنوع و شادی محوری برای آنها برگزار شود زیرا می‌تواند آنها را در فرایند توانمندسازی کمک کند.

در این دیدار نیلوفر اختیاری معاون توانبشخی اداره کل بهزیستی نیز گفت: تلاش برای توانمندسازی معلولان اولویت کاری معاونت توانبخشی است.

براساس این گزارش مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه معاون توانبخشی این اداره کل به مناسبت هفته جهانی معلولان به دیدار سه نفر از خانواده‌های معلولان رفت و با اهدای هدایایی از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار