مدیرکل دفتر امورروستایی استانداری گفت:دنیای مدرن نباید باعث شود آیین ها و رسوم موجود در روستا های ما ازبین برود، باید تلاش کنیم این همبستگی حفظ شود.
کد خبر: ۳۹۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 09 March 2017


به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از واحد خبر اداره کل روابط عمومی  و امور بین الملل استانداری؛ امیرخسروانی در دومین جلسه کارگروه تخصصی گردشگری روستایی افزود: بوم گردی و گردشگری روستایی یکی از مهم ترین برنامه های دولت برای توسعه روستاها است که دراستان کرمانشاه نیز نگاه ویژه ای به این موضوع وجود دارد.

وی اظهار داشت: آداب و رسوم هر منطقه و روستا ،تفاوتهای  فرهنگی ای را رقم می زند که بسیار مهم و حائز اهمیت است ،از این رو  از دهداران استان می خواهیم که در شناسایی و برجسته کردن این آیین ها تمام تلاش خود را به کار ببندند تا بتوانیم خدمات ویژه و متفاوتی را برای میهمانان نوروزی داشته باشیم.

 خسروانی درادامه گفت:با کمک اداره کل راهداری و پلیس راه استان شرایطی مهیا می شود که در تعطیلات نوروزی روستاییان بتوانند محصولات خود را عرضه کنند قطعا در روستاهایی که شرایط مهیا باشد سیاه چادر ها برای عرضه تولیدات اهالی روستا ها برپا خواهد شد تا یک کار اقتصادی برای آنها  در ایام نوروزصورت بگیرد.

وی افزود:هدف ما درایام نوروز معرفی روستا های هدف گردشگری و توانمندی های آنها می باشد پیش بینی های لازم با همکاری ارگان های مرتبط  جهت ارائه خدمات مناسب  به مردم دراین ایام صورت گرفته است.

 وی همچنین گفت: ایجاد رونق اقتصادی در روستاها که الان مطرح است به سمت و سوی سیاست های کلی نظام پیش می رود و دراین راستا فعالیت هایی که کمترین مصرف آب مانند گردشگری مورد توجه باشد، حتما قرار مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار