معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: تمامي اقدامات برگزاري انتخابات باشكوه در استان كرمانشاه فراهم گرديده است.
کد خبر: ۴۰۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 13 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ نهمين جلسه ستاد انتخابات استان با حضور كليه اعضاء و به رياست يوسف شاه حسيني رييس ستاد در محل سالن جلسات استانداري تشكيل گرديد.در اين جلسه معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: دومين مرحله انتخابات يعني بررسي صلاحيت داوطلبان شوراهاي اسلامي شهر وروستا در سراسر استان در حوزه وزارت كشور در هيات هاي اجرايي به پايان رسيده و از امروز اين موضوع در اختيار هيات هاي محترم نظارت قرار مي گيرد.

وي افزود: اجراي دقيق قانون در بررسي صلاحيت ها اولويت اول ما در اين مرحله بود كه انشاءا.. بزودي در كنفرانس مطبوعاتي آن را بيان خواهم كرد.

معاون سياسي و امنيتي استانداري كرمانشاه افزود:  خوشبختانه همه مقدمات كار براي برگزاري انتخاباتي با شكوه كه عزت ملت بزرگ ايران را بار ديگر به نمايش بگذارد و رضايتمندي رهبر معظم انقلاب را در پي داشته باشد ، در استان كرمانشاه فراهم شده است.

در ابتداء اعضاء كميته هاي عضو ستاد گزارش فعاليت هاي خود را ارائه نموده  و سپس مصوبات جلسه گذشته قرائت و هر يك از دستگاه ها به بيان گزارش اقدامات خود در خصوص مصوبات مربوطه پرداختند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار