رئیس اتحادیه صنفی میادین میوه و تره بار استان کرمانشاه گفت: شرایط رکود شدید در ۴ سال گذشته زندگی ۵ هزار نفر را در میادین میوه و تره بار مختل کرده است.
کد خبر: ۴۱۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 04 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،عیسی حاجعلیانی، اظهار داشت: در حال حاضر در بازار ما رکود بسیار شدید و کسب و کار عملاً نیمه تعطیل است.

رئیس اتحادیه صنفی میادین میوه و تره بار استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۸۰ نفر در این صنف پروانه کسب دارند: اظهار داشت از سه سال و نیم گذاشته تا کنون رکود بسیار شدیدی در بازار حاکم است به شکلی که بسیاری از همکاران ما با وام و قرض به کار خود ادامه می دهند.

وی اظهار داشت: حقیقتا ادامه این روند وحشتناک به صلاح نیست و دولت نشان داده است که از عهده ی حل و فصل رکود بازار بر نمی آید و اگر چنین فضایی ادامه داشته باشد بسیاری از بازاریان و کسبه ورشکست و نابود  خواهند شد.

رئیس اتحادیه صنفی میادین میوه و تره بار استان کرمانشاه افزود: متاسفانه یکی از دلایل مهم رکود بازار عدم توانایی مردم و نداشتن قدرت خرید است امروز خرید میوه برای مردم به اولویت چندم تبدیل شده و کسی با این مشکلات مالی به فکر خریدن میوه نیست.

حاجعلیانی اظهار داشت: ماجرا وقتی مهم تر می شود که بدانید بیش از ۵۰۰۰ نفر در میادین میوه و تره بار کارگر و پرسنل وجود دارند و این رکود روی زندگی تک تک این ها اثرات مخرب گذاشته است.

وی با اشاره به کمبود درآمد فعالان در صنف میادین میوه و تره بار اظهار داشت: با این که ما یک دهم سالهای گذشته درآمد داریم اما همچنان مالیات ها دست بردار نیستند و حتی بیمه کارگران را هم به سختی پرداخت می‌کنیم.

رئیس اتحادیه صنفی میادین میوه و تره بار استان کرمانشاه در پایان با اشاره به قول دولت برای بهبود فضای کسب و کار بعد از برجام گفت: حقیقت نه تنها هیچ تاثیری نداشته که هیچ، معکوس و بدتر هم شد و امروز ادامه این شرایط دیگر قابل تحمل نیست.گر قابل تحمل نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار