فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ( ره) که مصادف با ماه مبارک رمضان است، تدارک افطار و شام برای عزاداران مهم است و باید پیگیر آن برای پذیرایی از عزاداران، باشیم .
کد خبر: ۴۲۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 24 May 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، فضل الله رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه ی هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی ( ره)، اظهارداشت: با همکاری ادارات نیروها جهت حضور در مراسم سازماندهی  کرده و از هیئت های مذهبی برای هماهنگی در امور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید به جمعیت شرکت کننده در مراسم نیز توجه کرد، افزود:با توجه به محدودیت در فضا  و ازدحام جمعیت به گونه ای برنامه ریزی شود که از هر مسجدی تعدادی از روزه داران برای حضور در مسجد جامع دعوت و سازماندهی شوند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در برگزاری مراسم و امنیت فقط به نیروهای نظامی اکتفا نشود، و ۱۵۰ کانون فرهنگی فعال زیر نظر سازمان تبلیغات داریم که در کنار سهمیه مساجد ، باید به سهیمه آنان نیز توجه شود، همچنین این سازمان با سازماندهی افراد مورد نظر را دعوت کند.

رنجبر با اشاره به اینکه در روستاها ستاد مساجد را برای گرامیداشت سالگرد ارتحال معمار انقلاب فعال باید فعال خواهیم کرد، گفت: در دهستان ها برگزاری مراسم باید به گونه ای سازماندهی شود که روستا ی پر جمعیت به عنوان مرکز پذیرای شرکت کنندگان از روستاهای تابعه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار