رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گفت: ديدار با خانواده معزز شهيدان يک توفيق الهي است که روحيه خدمتي را در دل ها افزايش می دهد و موجب ارتقای روحيه سلحشوري و انقلابي و احيای فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه می شود.
کد خبر: ۴۳۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 11 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، روحانی "سید ابراهیم حسینی" به همراه رئيس حفاظت اطلاعات استان، معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان، معاون نيروي انساني استان، رئيس عقيدتي سياسي شهرستان اسلام آباد غرب و رئيس اداره ايثارگران از خانواده معظم شهيد "سالار زاهدي پور" ديدار و دلجويي کردند.

وی در این دیدار با قرائت فاتحه به ارواح طيبه شهداي معزز ناجا به ويژه شهيد گرانقدر زاهدي پور اداي احترام کرد و از رشادت ها و ايثارگري های آنان در طول دوران خدمت در ناجا تکريم به عمل آورد.

این مقام مسئول در ادامه ياد شهيد والامقام را گرامي داشت و بر تداوم راه و هدف شهيدان توسط همرزمان آنان و صبر و صلابت از سوي خانواده شهدا به عنوان پاسداران حريم عزت و افتخار شهيدان تأکيد کرد.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: ديدار با خانواده معزز شهيدان يک توفيق الهي است که روحيه خدمتي را در دل ها افزايش می دهد و موجب ارتقای روحيه سلحشوري و انقلابي و احيای فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار