​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای طرح آموزش سیار بیش از 21 هزار راننده برون شهری در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 17 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه : مهندس بهمن خسروانی گفت: با توجه به آمار تصادفات و حوادث جاده ای و اختصاص حدود70 درصد از سوانح به عدم رعایت بستن کمربند ایمنی،طرح آموزش رانندگان فعال در سراسر استان با هدف کاهش تلفات و تصادفات جاده ای ناشی از این موضوع در حال اجرا می باشد.

وی افزود:این طرح بصورت استقرار و بازدید میدانی اکیپی متشکل از نیروهای پلیس راه ونيروهاي اداره کل راهداری در جاده ها،ضمن ارائه تذکرات لازم وآموزش همزمان به رانندگان از هشتم ماه جاری آغاز و تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

خسروانی اظهار داشت:آمار به دست آمده اخير از حوادث جاده ای، بیانگر این است که 70 درصد از ضربات مغزی ناشی از نبستن کمربند منجر به فوت و جرح گردیده از این رو طبق ماده 19 قانون رسیدگی به تخلفات راهور،بستن کمربند ایمنی الزامی بوده و تأیید بر اجرای این امر با همکاری اکیپ بازرسی در جاده ها و آموزش حضوری رانندگان در حال اجرا و انجام است.  


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار