استاندار كرمانشاه گفت: در کنار سرعت گرفتن پروژه هاي مسكن مهر، کیفیت کار هم باید ارتقاء یابد.
کد خبر: ۴۷۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 01 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر اسداله رازاني در جلسه شوراي مسكن استان كه با حضور اعضا در محل سالن تدبير استانداري برگزار شد با بيان اينكه پروژه های مسکن مهر باید از کیفیت لازم برخوردار باشند، بر بكار گيري اقدامات لازم براي سرعت گرفتن پروژه هاي مسكن مهر استان تاكيد كرد.

وي تصريح كرد:  باید مشکلات پروژه های مسکن مهر باقی مانده استان بررسی و تعیین تکلیف شود تا نهایتا در سال آینده شاهد اتمام پروژه های مسکن مهر استان باشیم.

وي با بيان اينكه در کنار سرعت گرفتن پروژه ها، کیفیت کار نیز باید ارتقاء یابد و پروژه های با کیفیتی تحویل متقاضیان شود، اظهار داشت: علاوه بر تکمیل خدمات زیربنایی، باید در پروژه های مسکن مهر به محوطه سازی و فضای سبز نیز توجه شود.

امسال، سال پايان گرفتن بسياري از پروژه هاي مسكن مهر استان است

همچنين در اين جلسه معاون امور عمراني استانداري نيز گفت: با توجه به اقدامات و برنامه هاي در حال انجام، بسياري از پروژه هاي مسكن مهر امسال در استان به اتمام مي رسند و تحويل متقاضيان داده خواهند شد.

مهندس مجتبي نيك كردار افزود: تلاش داريم تا امسال، سال پايان يافتن عمده پروژه هاي مسكن مهر در استان باشد.

وي با اشاره به پيگيري هاي مستمر اين دولت براي به اتمام رساندن پروژه هاي مسكن مهر اظهار داشت: اين دولت در قبال تعهدات خود در خصوص اجراي به موقع و تحويل دادن پروژه هاي مسكن مهر به متقاضيان عمل كرده است.

وي تصريح كرد: اميدواريم گام هاي موثرتري را براي راحتي و رفاه بيشتر مردم و توليد مسكن با قيمت مناسب برداريم لذا با اتمام پروژه هاي مسكن مهر ساخت مسكن براي اقشار كم درآمد به پايان نخواهد رسيد بلكه برنامه هاي بهتري را براي اين مهم در دستور كار قرار خواهيم داد.

عبدالرضا غفوری مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت پروژه های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان ارائه داد.

وی کل پروژه های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان را 47 هزار و 200 واحد و میانگین پیشرفت کلی این پروژه ها را 94.5 درصد اعلام کرد.

غفوری افزود: تاکنون 35 هزار واحد از این پروژه ها تحویل متقاضیان شده که از این تعداد 28 هزار و 500 واحد در دولت یازدهم افتتاح شده است.

 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار