مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:ورزش و جوانان کرمانشاه برای انجام ماموریت های خود به همکاری و حمایت بیشتر دستگاههای اجرایی استان نیازمند است.
کد خبر: ۴۸۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 04 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛در این دیدار ارسلان حسینی ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید این شهرستان اظهار کرد:امیدواریم در دوره جدید مدیریت این شهرستان شاهد فصل جدیدی از تعامل و همکاری سایر دستگاههای اجرایی شهرستان با حوزه ورزش و جوانان باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان برای انجام ماموریت های مهم خود در سطح جامعه نیازمند همکاری و حمایت است گفت:علیرغم حساسیت موضوع متاسفانه در برخی موارد مشاهده می شود نوع نگاه به این حوزه بسیار مهم تعاملی و حمایتی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین با اشاره به روحیات ورزشی و کاری فرماندار جدید صحنه اظهار امیدواری نمود با حضور ایشان شاهد توسعه بیش از پیش ورزش این 
شهرستان باشیم.

همچنین نورالدین فرزادی پور سرپرست جدید فرمانداری شهرستان صحنه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اولویت کاری وی در فرمانداری شهرستان صحنه ورزش و جوانان خواهد بود از تلاش جدی برای کمک به حل مشکلات و توسعه این حوزه خبر داد.
وی افزود:تلاش می کنیم ورزش صحنه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار