فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور گفت: نیروی انتظامی در نقاط مختلف کشور عملکرد بسیار خوبی در بحث مبارزه با قاچاق کالا داشته و تاکنون موفقیت‌های زیادی در این راستا کسب کرده است.
کد خبر: ۵۹۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 30 April 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاسدار " علی حیدرنژاد" در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی ماموران انتظامی شاهد پیشرفت‌های خوبی در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچیان بوده ایم.

وی افزود: تلاش‌های شبانه روزی پلیس فضا را برای قاچاقچیان ناامن کرده است و خوشبختانه در سال‌های اخیر نیز شاهد رشد چشمگیر کشفیات بوده ایم.

سرهنگ حیدرنژاد همچنین از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی کنگاور در راستای ایجاد امنیت در جامعه و مبارزه با قاچاق کالا قدردانی کرد.

** پلیس عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده است

در این دیدار همچنین سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های پلیس شهرستان کنگاور بوده و امروز شاهد تنگ شدن عرصه بر قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه روزی ماموران انتظامی هستیم.

وی ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی، پلیس شهرستان کنگاور وظیفه خود می‌داند که به صورت جدی و با عزمی راسخ‌تر از قبل به مبارزه با پدیده کالای قاچاق بپردازد.

سرهنگ الهیاری در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری نیروی خدوم سپاه پاسداران جامعه‌ای امن برای مردم ایجاد و به مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی بپردازیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار