مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه با اشاره به نقش محوری زنان در دستیابی به توسعه پایدار، بر لزوم توانمندسازی آنان تاکید کرد.
کد خبر: ۷۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 07 August 2015

شریفه حق شناس در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی توسعه پایدار که در محل مرکز آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار شد، توانمند سازی زنان در همه حوزه ها را مورد تاکید قرار داد و نقش زنان را در دستیابی به توسعه پایدار اساسی و محوری ارزیابی کرد.

وی افزود: این مهم علاوه بر نقش های اجتماعی زنان به لحاظ نقش مهم آنها در مدیریت خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در راستای توانمندسازی زنان گفت: توانمندسازیو به روز کردن زنان به عنوان یک گروه اثر گذار در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در این خصوص برنامه ریزی شود.

حق شناس در ادامه به ارائه تعریفی از توسعه پایدار پرداخت و گفت: منظور از توسعه پایدار این است که با برنامه ریزی درست از امکانات و ظرفیت های موجود بهترین استفاده شود، بگونه ای که لطمه ای هم به این ظرفیت ها زده نشود و برای آیندگان محفوظ بمانند.

مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: این نشست دو روزه با هدف توانمند سازی مشاورین امور زنان و خانواده فرمانداری های استان و مدیران عامل کانون های فرهنگی اجتماعی برگزار شده است.

به گفته حق شناس در این کارگاه دو روزه مراحل توانمند سازی زنان توسط اساتید برجسته استان تشریح می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار