همایش تجلیل از مدال‌آوران دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته سبک سوکیوکوشین با حضور مسئولان در شهرستان هرسین برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 21 August 2015
همایش تجلیل و قدردانی از مدال‌آوران دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته سبک سوکیوکوشین عصر امروز پنجشنبه با حضور قهرمانان کیوکوشین و مسئولان در شهرستان هرسین برگزار شد.

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه در این همایش اظهار داشت: مسئولان و مقامات باید در امر ورزش و حمایت از قهرمانان بیش از پیش توجه کنند و همت آنان تنها در حمایت از ورزش خاصی منحصر نشود.

نبی فتحی حمایت مسئولان را سبب ارتقا ورزش کاراته و نیز درخشش درعرصه‌های ملی و بین‌المللی دانست و افزود: شهرستان هرسین استعدادهای بی‌نظیری را در خود جای داده و در صورت مساعدت مالی از سوی مسئولان امکان برگزاری مسابقات بین‌المللی در این شهرستان فراهم می‌شود.

وی اختصاص بودجه به ورزشی خاص را ناعادلانه دانست و گفت: حمایت از کاراته‌کاهای کرمانشاهی به طور قطع سبب ارتقا و پیشرفت کاراته و به اهتزار درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان می‌شود.

فتحی همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کیوکوشین کاراته را از برنامه‌های آتی خود یاد کرد و گفت: این برنامه نیز آبان ماه امسال به میزبانی شهرستان صحنه برگزار و در نظر داریم در مراسمی از همسران مسئولان و مربیان کیوکوشین کاراته تجلیل به عمل آید.

عضو شورای شهر شهرستان هرسین نیز در این همایش گفت: متاسفانه بودجه‌های کم شورای شهر و شهرداری، قدری در پیشبرد ورزش ما را با مشکل مواجه می‌کند اما امیدوارم از این پس زمینه حمایت از ورزش کاراته فراهم شود.

هدایت خانی زاده افزود: باید با دیدی وسیع به ورزش نگاه کرد و در راستای توسعه ورزش تلاش شود.

در این همایش مجتبی شاه علی، سید فرج الله حسینی، احمدرضا ایمانی، امیرمحمد شهبازی، امیر احمد شهبازی، شهلا فتحی، عبدالصمد کاکاوند، افشار اسدی، بهرام فتحی، مهدی زرانگوش، نعمت الله فتحی و عباس وشنی تجلیل شدند.

همچنین از تلاش‌های الهه رستمی، عضو شورای شهر شهرستان هرسین و نیز علیرضا کرمی در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش قدردانی شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار