همایش توجیهی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کرمانشاه با حضور نخبگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 27 August 2015
محمدعلی بصام‌تبار در همایش توجیهی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه، اظهار کرد: ‌برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نخبگان است.

معاون آموزشی بنیاد نخبگان بسیج کرمانشاه گفت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی، کلاس‌های مشاوره در راستای ایده‌پروری، بازدید علمی از مراکز صنعتی و برگزاری جشنواره از دیگر برنامه‌های کانون نخبگان است.

بصام‌تبار از تشکیل یک کارگروه علمی، آموزشی و پژوهشی و نیز یک کارگروه علوم انسانی خبر داد و یادآور شد: جلسه اول کارگروه علوم انسانی عصر شنبه در دفتر کانون نخبگان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون سه جلسه کارگروه علمی، آموزشی و پژوهشی تشکیل شده و در این کارگروه نیز نخبگان و بسیاری از اساتید دانشگاه عضویت دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه نخبگان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است و آن‌ها باید از ایجاد درگیری در این زمینه پرهیز و به تذکر لسانی اکتفا کنند.

معاون آموزشی بنیاد نخبگان بسیج کرمانشاه مرحله عملی امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده مراجع قضایی ذکر کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در راستای برجسته کردن ارزش‌های اسلام صورت بگیرد.

وی در پایان استفاده صحیح از ظرفیت مردم در مسائل فرهنگی و برنامه‌ریزی مناسب برای جلوگیری از فساد در ابعاد اقتصادی و فرهنگی را ضروری عنوان کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار