رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خط مقدم جبهه فرهنگی با خط مقدم جبهه نظامی متفاوت است، فردی که در خط مقدم جبهه نظامی زخمی شده و به شهادت می‌رسد مورد احترام و تکریم قرار می‌گیرد، اما اگر فردی در جبهه فرهنگی دچار وادادگی بشود نه‌تنها خود بلکه دیگران را نیز به خطر می‌اندازد.
کد خبر: ۸۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 02 September 2015
مسعود بصیری روز چهارشنبه در همایش مدیران بسیج رسانه سراسر کشور که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد،اظهار داشت: هم رهبر معظم انقلاب، هم سردار نقدی و هم کارشناسان حوزه فرهنگ، اهالی رسانه را خط مقدم مبارزه در جنگ نرم می دانند و این به آن معناست که ما اولین خطی هستیم که مقابل دشمن می ایستیم و اگر خدای ناکرده خط مقدم بشکند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سوالی است که رسانه ها باید به آن پاسخ دهند.

وی افزود: خط مقدم جبهه فرهنگی با خط مقدم جبهه نظامی متفاوت است، فردی که در خط مقدم جبهه نظامی زخمی شده و به شهادت می‌رسد مورد احترام و تکریم قرار می‌گیرد، اما اگر فردی در جبهه فرهنگی دچار وادادگی بشود نه‌تنها خود بلکه دیگران را نیز به خطر می‌اندازد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه عنوان کرد: بسیاری از افراد در طول تاریخ با وجود ادعای بسیار در جبهه فرهنگی شکست خورده و کشور خود را فروخته‌اند، در خط مقدم جبهه فرهنگی گلوله‌ها نیز فرهنگی است و بسیاری از افراد با وجود ادعای حضور فعال در انقلاب در جبهه جنگ نرم در مقابل دشمن شکست خوردند.

وی به اهمیت نقش رسانه ها در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: رسول گرامی اسلام فقط با رفتار و حرفش اسلام را معرفی کرد، چرا که حرف و عملش یکی بود و قدرت بزرگی را در جهان تشکیل داد به نحوی که اعرابی که کفن می دزدیدند به ثروتی رسیدند که بی نظیر بود، چون مردم اسلام را باور کردند.

این مسئول یادآور شد، اگر متولیان فرهنگ و اصحاب رسانه به وظیفه خود تنها به عنوان یک شغل نگاه کنند بی شک در به سرانجام رساندن این رسالت ناتوان خواهند ماند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار