رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: جمع موارد فوتی بر اثر تشخیص قطعی کرونا در استان، از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۱۶ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 28 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمد محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه، اظهار داشت:طی شبانه‌روز گذشته ۲۳ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد بستری مثبت به ۳ هزارو ۵۴۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۱۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم ‌استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۱۶ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۰ هزار و ۷۳۰ نفر بستری و ۱۰ هزار و پنج نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۷ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار