معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: ازابتدای امسال 126 کیلومتر راه روستایی درکرمانشاه به بهره برداری رسیده که متناسب باتخصيص اعتبارات تاپايان سال مالی 100 كيلومتر ديگرهم مورد بهره برداری قرارمی گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 19 October 2015
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: ازابتدای امسال ۱۲۶کیلومتر راه روستایی درکرمانشاه به بهره برداری رسیده که متناسب باتخصيص اعتبارات تاپايان سال مالی ۱۰۰كيلومتر ديگرهم مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، معاون ساخت و نگهداری راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه از راه روستاهایی شهرستان کرمانشاه در بخشهای سرفیروزآباد، ماهیدشت و کوزران بازدید کرد.

سید حسین میرشفیع در این بازدید که با حضور نمایندگان مردم شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همراه بود، با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: یکی از نمونه های بارز اقتصاد مقاومتی که نقش بسزایی در روند بخش کشاورزی خواهد داشت، توجه به راههای روستایی است که البته خود این مهم، زیرساخت توسعه کلی به شمار می آید.

وی افزود: در استان کرمانشاه علی‌رغم نداشتن تخصیص اعتباری کافی، با تلاش اداره کل راه و شهرسازی این استان و حمایت وزارتخانه در شش ماه اول امسال ۱۲۶ کیلومتر از ۵۲۶ کیلومتر در دست اجرا به بهره برداری رسیده که این پیشرفت نمره قابل قبولی داشته است.

معاون وزیر در ادامه تصریح کرد: متناسب با تخصیص اعتبارات تا پایان سال مالی ۱۰۰ کیلومتر دیگر هم مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سید حسین میرشفیع در پایان گفت: خارج از برنامه از پیش تعیین شده این سفر، راه برخی روستاها که می تواند از نظر وسعت منطقه ای مثمر ثمر باشد هم مورد بازدید قرار گرفت و قرار شد توسعه آنها به پروژه های در دست اجرا افزوده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه هم به مساعدت های مقام عالی وزارت در حل مشکلات اعتباری استان اشاره کرد و گفت: کرمانشاه در سه حوزه راه های شریانی، اصلی و روستایی با دریافت بالغ بر ۳۳ هزار تن قیر در این مقوله جزو استان های پیشتاز است.

وی به کمک های اسناد خزانه اسلامی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و حل مشکل آنها با پرداخت سودی قابل قبول هم گریزی داشت با این مضمون که رفع مشکل مالی آنان به طور قطع رشد پروژه ها را بیش از پیش خواهد کرد.

میرشفیع در اردیبهشت ماه سال جاری هم در سفری دو روزه از راههای روستایی کرمانشاه - حمیل، اورامانات، سنقر و کلیایی و اسلام آباد غرب هم بازدید کرده بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار