فرماندار کرمانشاه گفت: منتظر ابلاغ کتبی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت اعضای سلب عضویت شده و علی البدل شورای شهر کرمانشاه هستیم.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 26 October 2015
فرماندار کرمانشاه گفت: منتظر ابلاغ کتبی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت اعضای سلب عضویت شده و علی البدل شورای شهر کرمانشاه هستیم.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص تعیین تکلیف نهایی وضعیت شورای شهر مبنی بر حضور دو عضو علی‌البدل جدید و یا دو عضو قبلی که توقف حکم رد صلاحیت آنها توسط دیوان عدالت اداری اعلام شده، گفت: در این رابطه نامه‌ای به وزارت کشور ارسال شده و جواب آن نیز دریافت شده است.

وی افزود: وزارت کشور اعلام کرده که حکم صادره توسط شعبه اول دیوان عدالت اداری را در جلسه هیات حل اختلاف مرکزی مطرح و سپس نتیجه را بصورت کتبی به استان اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداری مکاتبه مسقیمی با وزارت کشور و هیات حل اختلاف مرکزی ندارد، گفت: ما از طریق دفتر امور شهری استانداری پیگیر موضوع هستیم.

رنجبر افزود: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اعلام کرده که طی مذاکره شفاهی که با مدیرکل دفتر امور شهری وزارت کشور داشته، آنها اعلام کردند که فعلا تا ابلاغ رای شعبه اول دیوان عدالت اداری از طریق هیات حل اختلاف مرکزی، اعضای علی البدل در جلسات شورا حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این مسئله فعلا بصورت کتبی اعلام نشده، گفت: منتظر هستیم تا این موضوع کتبا ابلاغ شود تا بتوانیم آن را به شورای شهر ابلاغ کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تا زمان اعلام حکم شعبه اول دیوان عدالت اداری توسط هیات حل اختلاف مرکزی، بر طبق آنچه که شفاها اعلام شده اعضای علی البدل می‌توانند در جلسات شورای شهر کرمانشاه حضور پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار