مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: 62 میلیارد ریال برای ایجاد شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین در این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۳۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 28 November 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: 62 میلیارد ریال برای ایجاد شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین در این استان اختصاص یافت.

شاهپور قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: ایجاد شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بوده که برای ایجاد از محل اعتبارات سفر رهبری و اعتبارات ملی استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه پیشرفت ریالی احداث شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین را 85 درصد اعلام و عنوان کرد: تاکنون 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات رهبری و 52 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای ایجاد شهرک صنعتی مرزی اختصاص یافته است.

قنبری با بیان اینکه شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین در حد فاصل بازارچه مرزی پرویزخان - خسروی قرار دارد، افزود: این شهرک هم اکنون به بهره‌برداری رسیده است و بسترهای لازم برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرک مذکور فراهم شده است.

وی از اجرای شبکه گاز و مخابرات در شهرک مرزی قصرشیرین خبر داد و عنوان کرد: عملیات شبکه توزیع برق به طول پنج کیلومتر، خرید لوله شبکه توزیع آب به میزان شش کیلومتر و تأمین آب به میزان سه اینچ از شرکت آب و فاضلاب برای این شهرک به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه مین‌روبی را یکی از اقدامات مهم برای شهرک مرزی قصرشیرین بیان و اظهار کرد: معابر این شهرک تا 40 هکتار مین‌روبی شده است و برای استقرار واحدهای صنعتی 50 هکتار زمین در منطقه مرزی پرویزخان- خسروی خریداری شده  است.

وی راه‌سازی تا سطح بستر با حجم 90 هزار متر مکعب و آسفالت بلوار ورودی را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرک مرزی قصرشیرین اعلام و بیان کرد: مطالعه امکان‌سنجی ایجاد شهرک صنعتی برای شرهک مذکور به اتمام رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار