سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت:مبارزه با پدیده شوم اعتیاد نه تنها از عهده یک سازمان و یک نهاد خاص خارج است بلکه همه باید برای ریشه کنی آن تلاش کنند.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 17 December 2015
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت:مبارزه با پدیده شوم اعتیاد نه تنها از عهده یک سازمان و یک نهاد خاص خارج است بلکه همه باید برای ریشه کنی آن تلاش کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر یوسف شاه حسینی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور اعضای ذیربط در محل سالن جلسات امید استانداری برگزار شد ، اظهار کرد:بدون تردید نگاه به پدیده اعتیاد باید تغییر کند چون که با برگزاری چند کارگاه آموزشی صرف و همچنین برگزاری چندین همایش و سمینار کار درست نمی شود بلکه مسئولین بایستی از دریچه ی برنامه ها و ارائه راهکارهای جدید متناسب با شرایط استان ورود پیدا کنند .

وی گفت:موضوع اعتیاد از موضوعات بسیار مهم است که باید در حوزه فرهنگ پیشگیری با آن مقابله کرد و منتظر نمانیم تا اینکه فلان بودجه تخصیص یابد و ما برنامه ریزی کنیم.

دکتر شاه حسینی تصریح کرد:مسئولین بایستی ظرفیت های مقابله با این پدیده را شناسایی و آن را تبدیل به بسته فرهنگی کنند و در آن صورت است که امکان تاثیر گذاری فرهنگی بیش از پیش مضاعف می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطر نشان کرد: ضرورت دارد مسئولین ظرفیت های غیر دولتی در امر مبارزه با مواد مخدر را پررنگ تر کنند و با ایجاد مراکز هم اندیشی سعی در مقابله با این پدیده شوم نمایند.

وی همچنین افزود:برنامه های مقابله با اعتیاد باید برنامه محور  و اساسی باشد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار