رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در کرمانشاه را منوط به اجازه شورای نگهبان دانست.
کد خبر: ۱۵۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 23 December 2015
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در کرمانشاه را منوط به اجازه شورای نگهبان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر یوسف شاه حسینی در نشست خبری که عصر امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: در صورت تایید شورای نگهبان در ۹ کلانشهر کشور که کرمانشاه نیز شامل آن می باشد انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد اما فعلا انتخابات نیمه مکانیزه و نیمه الکترونیک است.

شاه حسینی به تعداد افراد ثبت نام شده برای کاندیداتوری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه کار ثبت نام از ۴۸ کاندیدای مجلس شورای اسلامی به عمل آمده است. همچنین در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی ۲۳ نفر، اسلام آباد غرب ۱۹ نفر، قصرشیرین ۱۹ نفر، اورامانات ۱۶ نفر و کنگاور ۷ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه مجموع ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه را ۱۳۲ نفر عنوان کرد و گفت: ثبت نام از ۱۱ داوطلب دیگر هنوز قطعی نشده است.

شاه حسینی در ادامه بیان کرد: کار ثبت نام از ۸ نفر تاکنون برای نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه به اتمام رسیده و ۵ نفر دیگر نیز در حال ثبت نام هستند.

وی زمان آغاز بررسی صلاحیت کاندیداها را ۵ دی ماه عنوان کرد و گفت: تعداد ۳۱ هیئت اجرایی و در هر هیئت ۸ نفر مشغول به کار هستند و از ۵ دی ماه به مدت ۱۰ روز کار بررسی صلاحیت ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه ۱۵۵۰ صندوق رای در کل استان کرمانشاه برای اخذ آرا در نظر گرفته شده افزود: از مجموع ثبت نامی ها مجلس شورای اسلامی در استان ۵ نفر خانم هستند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار