معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 15 هزار و 818 مجرم در استان طی 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: 13 هزار و 561 نفر این افراد، یعنی بیش از 80 درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۵۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 27 December 2015
معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری  15 هزار و 818 مجرم در استان طی 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: 13 هزار و 561 نفر این افراد، یعنی بیش از 80 درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند.

سرهنگ برزو محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به کاهش یک درصدی مجموع سرقت‌ها در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: امسال در برخی سرقت‌ها کاهش خوبی را شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: امسال خوشبختانه در بحث سرقت به عنف کاهش 26 درصدی، سرقت بانک کاهش 100 درصدی و نیز در زمینه سرقت موتورسیکلت کاهش 26 درصدی را شاهد بودیم.

محمدی افزود: در برخی سرقت‌ها نیز متاسفانه افزایش موارد سرقت را داشته‌ایم، به طوریکه در بحث سرقت منزل شاهد افزایش 25 درصدی و در بحث سرقت خودرو نیز شاهد افزایش 17 درصدی موارد سرقت در سال جاری بوده‌ا‎‌یم.

معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کاهش چهار درصدی مجموع جرائم 24 گانه استان خبر داد و اظهار کرد: امسال در بحث قتل کاهش هشت درصدی را داشتیم و تعداد موارد قتل در استان از 51 مورد سال گذشته به 47 مورد در سال جاری رسیده است.

محمدی افزود: همچنین موارد نزاع فردی در استان امسال 13 درصد، خیانت در امانت شش درصد و جعل هشت درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از طرف دیگر موارد نزاع دسته جمعی هفت درصد و کلاهبرداری 14 درصد افزایش داشته، اما در مجموع جرائم استان چهاردرصد کاهش داشته است.

محمدی از دستگیری 4901 سارق در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

وی تعداد کل مجرمین دستگیر شده در استان در 9 ماهه امسال را 15 هزار و 818 نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه از این تعداد 13 هزار و 561 نفر آنها یعنی بیش از 80 درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار