رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به طرح خیرین نخبه پرور گفت: بنیاد نخبگان در این طرح حلقه اتصال خیران و نخبگان می شود.
کد خبر: ۱۵۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 03 January 2016
رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به طرح خیرین نخبه پرور گفت: بنیاد نخبگان در این طرح حلقه اتصال خیران و نخبگان می شود.

مریم اسلام پناه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خیرین نخبه پرور یکی از مباحث و طرح هایی است که بنیاد نخبگان این برنامه را در سال جاری دنبال می کند.

وی با تاکید براینکه مجوز این طرح از وزارت کشور گرفته می شود تصریح کرد: در این طرح با ساماندهی و تدابیر بنیاد نخبگان تعدادی از خیران مطرح استان به دور هم گرد می آیند تا پس از شناسایی به حمایت نخبگان و استعدادهای برتر اقدام کنند.

به گفته وی، دامنه این حمایت از کودک نیازمند تا دانشجویان دوره دکترا و استعدادهای برتر در هر حیطه و ارگانی اعم از فنی و حرفه ای، ورزشی و کارآفرینی را شامل می شود و پس از اخذ مجوز، حمایت های خیرین سطح بندی می شود.

اسلام پناه تصریح کرد: بنیاد نخبگان براساس تعاریف و ضوابط به عنوان مثال تنها به حمایت نفرات برتر کنکور می پردازد و در این طرح مابقی برگزیدگان در چارچوب تعیین شده می توانند توسط موسسه خیرین نخبه پرور حمایت شوند.

به گفته اسلام پناه، معاونت علمی کشور براین اعتقاد است که طرح خیرین نخبه پرور باید در راستای نخبه پروری نهادینه شود.

نفرات اول تا سوم المپیادهای معتبرعلمی، دانشجویی کشوری و بین المللی، المپیادهای معتبر علمی دانش آموزی کشوری و بین المللی، مسابقات معتبر قرآنی و برگزیدگان مسابقات ملی و بین المللی مهارت و جشنواره های خوارزمی رازی، جوان و شیخ بهایی از جمله مشمولان عضویت در این بنیاد هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار