دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اعلام کرد که آمار مرگ افراد بر اثر اعتیاد در استان افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۵۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 06 January 2016
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اعلام کرد که آمار مرگ افراد بر اثر اعتیاد در استان افزایش یافته است.

علی شمشیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه در 9 ماه سپری شده از سال جاری 115 نفر در استان کرمانشاه براثر استفاده از مواد مخدر جان خود را از دست داده اند.

به گفته وی این آمار در مدت مشابه سال گذشته 99 نفر بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با بیان اینکه میزان مرگ زنان براثر استفاده از مواد مخدر افزایش داشته است، گفت: در سال گذشته 9 زن بر اثر استفاده از مواد مخدر جان خود را از دست دادند در حالی که امسال این آمار به 12 نفر تاکنون رسیده است.

شمشیری معتقد است که کرمانشاه در انتهای خط ترانزیت مواد مخدر است و مواد مخدری که وارد استان می شوند ناخالصی دارد.

وی با اشاره به تلاش ها برای مقابله با ورود مواد مخدر به استان کرمانشاه گفت: در 9 ماه گذشته یک تن و 626 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 46 باند توزیع مواد مخدر در استان متلاشی شده است.

شمشیری افزود: قاچاقچیان مواد مخدر هر روز شیوه های جدیدی را برای جابجایی مواد مخدر به کار می گیرند و ما نیز مجبوریم که شیوه های مبارزه خود را مدام به روز کنیم.

وی عنوان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر از تمامی ظرفیت های خود استفاده می کند تا از ورود مواد مخدر به استان کرمانشاه جلوگیری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار