مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمانشاه گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید روحیه خدمتگزاری داشته و بدنبال ریاست‌طلبی نباشند.
کد خبر: ۱۶۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 19 January 2016
مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمانشاه گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید روحیه خدمتگزاری داشته و بدنبال ریاست‌طلبی نباشند.  

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع) با حضور در مسجد علی ابن ابی‌طالب(ع) با اشاره به لزوم وجود وحدت و همدلی بین مردم در ایام انتخابات گفت: اگر وحدت و اخوت میان مردم نهادینه شود و شعار همدلی و همزبانی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است عملی شود، دشمنان اسلام و انقلاب هیچگاه نمی‌توانند به ایران اسلامی نفوذ کنند و نقشه‌های شیطانی خود را عملی کنند.

موسوی با بیان اینکه دشمنان انقلاب درصدد نفوذ به مجلس خبرگان رهبری هستند و تنها هدف آنها نشانه گرفتن اصل ولایت فقیه است، گفت: غفلت در این موضوع آتش فتنه دشمنان را شعله‌ورتر می‌کند و در این زمینه عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب رمز موفقیت و ایستادگی در برابر فتنه‌های غرب و شرق است.

موسوی توصیه‌ای هم به کاندیداها داشت و گفت: نامزدهای انتخابات نباید بدنبال ریاست طلبی باشند، بلکه هدف آنها باید خدمتگزاری به مردم و انقلاب باشد و از آرمانهای انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا صیانت کنند.

موسوی همدلی و همزبانی را نیاز ضروری جامعه دانست و تصریح کرد: جوانان و نوجوانان را باید به مسجد و مسائل فرهنگی دعوت کرد و همدلی و همزبانی را در جامعه تقویت کرد، زیرا این عوامل سبب حفظ اتحاد مسلمانان و تحکیم ستون‌های اسلام و انقلاب می‌گردد.

وی با بیان اینکه در تاریخ بارها شاهد طمع کفار به اسلام بوده‌ایم، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و بیرون انداختن حکومت پهلوی از ایران سبب شد دشمنان انقلاب و اسلام طمع کرده و ایران را درگیر هشت سال جنگ تحمیلی کنند تا بتوانند بدین واسطه دوباره بر انقلاب اسلامی حکومت کنند و امکانات و منابع غنی آن را به تاراج ببرند.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران کرمانشاه اظهار کرد: امروزه دشمنان انقلاب این را به خوبی می‌دانند که جنگ سخت انقلاب اسلامی را از پای در نخواهد آورد و تنها عامل تزلزل ایران جنگ نرم و تزریق ویروس فساد و بی بندوباری در جامعه و میان جوانان است.

موسوی در ادامه از ظهور شبکه‌‌های ماهواره‌ای در دنیای امروز به عنوان مظهر شرک و فساد در جوامع یاد کرد که با طراحی و نقشه‌های دشمنان آسیب‌های زیادی را متوجه خانواده‌ها کرده و در تلاشند تا بنیان خانواده‌های اسلامی را متزلزل کرده و از این طریق به نابودی اسلام دست یابند.

موسوی افزود: امروزه موریانه تهاجم فرهنگی به جان خانواده‌ها و عفت زنان و مردان ایرانی افتاده و روح، روان و ایمانمان را هدف گرفته است، لذا باید با اتکا به خداوند متعال و ایمان قلبی در برابر هجمه‌های غرب و شرق ایستادگی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار