شهردار کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی تونل قطار شهری کرمانشاه به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 07 February 2016
شهردار کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی تونل قطار شهری کرمانشاه به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، عبدالرضا شعبانی اظهار داشت: عملیات احداث تونل قطار شهری کرمانشاه از سه راه ۲۲ بهمن تا میدان آزادی به طول ۱.۶ کیلومتر به زودی آغاز می شود و تمهیداتی اندیشیده شده تا عملیات اجرایی آن با ایجاد کمترین ترافیک برای شهروندان همراه باشد.

وی هزینه اجرای تونل مذکور را حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: کارگاه اجرای تونل در محل چهارراه بسیج تجهیز شده و از این مکان در یک جهت به سمت سه راه ۲۲ بهمن و در جهت مقابل به سمت میدان آزادی کار حفر تونل انجام خواهد شد.

وی همچنین از آغاز عملیات احداث ایستگاه‌های روگذر قطار شهری در محدوده کارمندان تا سه راه ۲۲ بهمن تا پایان سال جاری خبر داد.

دکتر شعبانی ادامه داد: در این مسیر ۵ ایستگاه روگذر در محل ابتدای کارمندان، ابتدای فرهنگیان، مقابل پارک شاهد، مقابل بیمارستان طالقانی و سه راه ۲۲ بهمن وجود دارد.

شهردار کرمانشاه در خصوص ادامه مسیر از ابتدای کارمندان تا سه راه مسکن نیز گفت: در این مسیر به خاطر مباحث میراث فرهنگی همکارانم در سازمان قطارشهری در حال جمع بندی هستند که اجرای آن از ابتدای شکارگاه تا سه راه مسکن بصورت زیرگذر انجام شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات نصب عرشه در محدوده ابتدای کارمندان تا سه راه ۲۲ بهمن اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی پروژه نصب عرشه در این مسیر به زودی به پایان می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار