رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه از بکارگیری 1550 بازرس در انتخابات پیش رو خبر داد و اظهار کرد: بسیار حساس هستیم تا در جریان برگزاری انتخابات بازرسی بی‌طرفانه و قانونی را اعمال کنیم.
کد خبر: ۱۸۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ 17 February 2016
رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه از بکارگیری 1550 بازرس در انتخابات پیش رو خبر داد و اظهار کرد: بسیار حساس هستیم تا در جریان برگزاری انتخابات بازرسی بی‌طرفانه و قانونی را اعمال کنیم.

مجتبی نیک کردار درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با اشاره به آمادگی کامل هیات بازرسی انتخابات استان برای برگزاری یک انتخابات سالم، گفت: کار خود را از نیمه دوم آذرماه شروع کرده‌ایم، اما اوج فعالیت ما با شروع زمان تبلیغات کاندیداها خواهد بود.

وی با اشاره به شروع زمان تبلیغات کاندیداهای خبرگان رهبری از 22 بهمن ماه، گفت: خوشبختانه تبلیغات کاندیداهای خبرگان رهبری به دلیل سطح بالایی که این افراد دارند بسیار آرام است و فضای تخریبی و غیراخلاقی را در تبلیغات آنها شاهد نیستیم.

وی تصریح کرد: اوج کار ما از 29 اسفندماه و با شروع تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس خواهد بود، زیرا به دلیل تعصبات قومی و قبیله‌ای و جناحی فضای رقابتی در بین این کاندیداها و هوادارانشان حادتر است و آمادگی ما در یک هفته تبلیغات آنها باید بیش از هر زمان دیگر باشد.

نیک کردار با اشاره به حضور فعال هیات‌های بازرسی در زمان پیش از انتخابات، حین برگزاری و نیز در زمان شمارش آرا،، گفت: در انتخابات پیش رو در پای هر صندوق یک بازرس خواهیم داشت و با توجه به تعییین 1550 صندوق در سطح استان، 1550 بازرس در این دوره انتخابات در پای صندوق‌های رای استان حضور خواهند داشت و هر 20 صندوق نیز تحت نظارت یک سربازرس است.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: این بازرسان در روز برگزاری انتخابات حضور فعال خواهند داشت و در ادامه کار  نظارت بر شمارش آراء را نیز انجام خواهند داد و تا پایان کار شمارش و صورت جلسه صندوق در محل حضور داشته و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

نیک کردار با تاکید بر انجام بازرسی بی‌طرفانه و قانونی در انتخابات پیش رو، گفت: در این راستا فعالیت بازرسان را نیز تحت کنترل داریم و در صورت محرز شدن طرفداری آنها از کاندیدایی با آنها برخورد شده و از کار بازرسی کنار گذاشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت تبلیغاتی کاندیداها به شدت تحت نظارت است، گفت: مواردی از تخلفات را طی این مدت داشته‌ایم که به کاندیداها تذکرات لازم داده شده، اما عمده تخلفات انتخاباتی ما در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که در این زمینه نیز نیروی انتظامی و پلیس فتا به وظایف خود عمل می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار